Şifreli Tv izle 2013

18 Ocak 2013 Cuma

         

.

İnternet ortamında MythTV ile şifreli kanalları izlemek veya kaydetmek bundan böyle sizler için hiçte zor olmayacak.Hd tv kanallar için tarama ve çevrimiçi mesajların bir dizi okuduktan sonra ben MythTV temelde çok yakında eski haline gidiyor sonuca varacaksınız.

2013 yılın başından itibaren, kablo tv ve beraberinde analog sinyalleri sayesinde şifreli tv izlemek sizlere bir süpriz yapılabileceğini düşüyorum. Ancak MythTV tarafından desteklenen tüm görüntü yakalama kartları şifreli kanallar seyretmek için sadece olanları şifresiz hale getirmek önemlidir.

Bu çok yakında bu yana, şifrelenmemiş olan oynarken sadece kanalları (FOX, CBS, ABC, vb) yerel istasyonlar olduğu bir sorundur. Kanalları bir çok mevcut tv kanalları olmakla birlikte, kablo tv üzerinde yayın yapan tv kanallarını izlemek mümkün olacak.

Bu olursa Bildiğim kadarıyla söyleyebilirim, ne MythTV nokta ya da bu konuda herhangi bir 3. parti DVR olacak? Eğer DVR yeteneği istiyorsanız, özellikle - yüksek bir aylık ücret kendi set-top box, satın almak zorunda Kablo ve şimdi telefonu şirketleri kanalları şifreliyorsanız.

Birisi bana düzeltir sürece, ben kazılıp kadarıyla benim değerlendirmenin doğru olduğunu varsayalım. Eminim bunu değiştirmek mümkün olacak önümüzdeki bir şey var umuyoruz. Ben gerçekten açığa benim MythTV kutusuna zorunda nefret ediyorum - Ben gerçekten keyif aldım.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder