Türkçe Olimpiyatlari Videosu

22 Aralık 2012 Cumartesi

         

.

Türkçe Olimpiyatları Tanıtım Filmi izle

Geleneksel olarak düzenlenen 10. Türkçe Olimpiyatları Tanıtım Filmi Video izle 2012 olarak burada bir tanıtım videosu vermiştik. 10. Uluslar Arası Türkçe Olimpiyatları Uluslararası Türkçe Olimpiyatları 30 Mayıs-14 Haziran 2012 tarihleri arasında yapılacak. Yarışmalarla ilgili detayları sitemizden verilecek insallah.

Bu yıl 10'uncusu düzenlenecek olan Türkçe Olimpiyatları tanıtım filmi yayınlandı. Türkçe Olimpiyatları'nın bu yılki Seslenişleri : İnsanlık el ele... Bayram o bayram ola.

10. Türkçe Olimpiyatları 2012 Tanıtım Filmi





İşte Tanıtın Filminin Sözleri



Onlar Her Sene Göçmen Kuşlar Misali Güzel Ülkemize Süzülüyorlar
Yine Onların Mevsimi Geldi Türkçe Olimpiyatları 10 Yılına Erdi
Onlar Gelince Mevsim 5. Mevsim Oluyor
Şarkıları Türküleriyle
Horonları Halaylarıyla
Şiirleri Naatlarıyla
Kendi Renk ve Desenleriyle Geliyorlar
10. Uluslar Arası Türkçe Olimpiyatlarına Bu Yıl 135 Ülke Katılıyor
41 Şehirde 65 Sahnede Kendilerini İfade Ediyor
Öğretmenlerini Yetiştiren Tüm Anadolu’ya Teşekkürlerini Kendi Edalarıyla Takdim Ediyorlar
Türkiye’ye Heyecan, Ülkelerine Ümit, Dünyaya Moral Oluyorlar.
10. Uluslar Arası Türkçe Olimpiyatları
İnsanlık El ele… Bayram O Bayram Ola


Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder