Öğrenciler İnternet Tv İzliyor

2 Kasım 2012 Cuma

         

.

Her hafta üniversite öğrencileri ve diğer genç insanlar medya tüketmek konusunda yazılı bir şey var gibi görünüyor. Kimse evrensel olarak tüm öğrencilerin ne diyebilirim iken, burada Maryland Üniversitesi'nde bu yaklaşan ortaokul ve eğlence için medya tüketir nasıl küçük bir bakmak.

Video. Öğretim yılı, yoğun bir zaman bu yüzden okulda sırasında zaman zaman çok fazla televizyon izlemem.   Ancak, serbest zaman var, ben gerçek bir TV izlemek için tercih ve benim üniversite öğrencisi konut kablo sağladığı şükrediyorum. Böyle Skandal veya Pretty Little Liars gibi sadece benim favori TV programı dizisi izlerken odaklanmak. Bir şey değil oldukça eğlenceli gibi biz bir iPad izlerken sanki - Genellikle, arkadaşlarım ve ben bile TV izlerken daha sosyal yapma ', ilgilenen tarafların sahip olacaktır. Ben bir kağıt yazın veya benim laptop sosyal medya kullanımı gibi Ve bazen, tv arka planda olacak.

Ben bir iPad yok iken, bazen bir ağ internet sitesi aracılığı ile benim laptop TV şovları akışı olacak. Benim için Buharlı online video Ben bir bölüm özledim zaman sadece kullanılan, dürüst bir son çare olduğunu, ya da ne zaman bir sınıf ödevi olarak bir TV programı izlemek için gerekli.

Filmler için, bazı üniversite öğrencileri sadece yasadışı indirilen video içeriği izlemek veya Netflix kullandığımızı varsayalım. Kampüs dağılmış birden Redbox büfeler var çünkü Ancak, benim kampüsünde, çok sayıda öğrenci Redbox kullanın. Öğrenciler için özellikle önemlidir Redbox DVD'ler $ 1 (en az $ 1.50) arasında pazarlık fiyatı olmasıdır. Ben Netflix hiç kullanmamış, ama birbirleriyle hesap bilgilerini paylaşmak öğrencileri tanıyorum.

Müzik. Benim kulaklarımda, el benim iPhone ile sınıfları için kulaklık yürüyüş çok sayıda öğrenci biriyim. IPod / iPhone ve diğer akıllı telefonlar dünyada olduğu gibi arkadaşlarımla sık sık, kendi iPod, telefonlar veya kulaklık unutmadan hakkında Tweeting ile, kampüs çevresinde yürüyüş için çok önemlidir, çünkü esprili aslında türüdür.

Bu üniversite öğrencileri sadece yasadışı video içeriğini indirmek varsayılır gibi, biz yasadışı yanı müzik indirmek varsayılır. Yine de, ben müzik indirmek yasadışı akranım gördük itiraf etmeliyim. Ama öğrenciler hala onların destekledikleri bir up-and-coming sanatçı ya da Jay-Z ya da Kanye West gibi gerçekten popüler bir sanatçı, özellikle bol müzik yanı sıra iTunes üzerinden satın alabilirsiniz.

Müzik indirme yasadışı zorlaşıyor da okuyan, özellikle daha fazla öğrenci, Pandora kullanmaya başlıyor. Pandora ve diğer akış hizmetler şarkı şarkı değişen değerli zaman harcamak zorunda değilsiniz, çünkü çalışılırken kullanımı kolaydır.

. Ders Kitabı Öğrenciler 2012 yılında kitap için birçok seçenek var - yüklenmesini borçlanma kiralama için satın alma. Ben dönem sonunda üniversite kitabevi veya Amazon üzerinde onları geri satmak böylece ben genellikle kullanılan ders kitapları satın almak. Metin kütüphanede mevcuttur ya da sınıf arkadaşı kendi kitabı paylaşmaya istekli olup olmadığını Öte yandan, bunu ödünç tercih ederim. Ben kullanılan bir diğer alternatif bir sınıf arkadaşı ile metnin maliyet parçalanıyor.

Google Kitaplar aracılığıyla kullanılabilir olduğunda ben online uzun bir metin okumak sadece zaman, ama ben hala kendimi gal bir kopyasını sabit tür bulabilirsiniz. Kindle yerken, Nook veya iPad çantamda beni çok uzun konsantre zorlaşmaktadır için ekranlar bakıyordu, önemli ölçüde daha hafif yük olur. Sonuç olarak, ben bazen kendimi uzunluğuna bağlı olarak okumak için gerekli olduğum makaleleri online baskı bulabilirsiniz.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder